چرا از لوازم آرایشی وگان باید استفاده کنیم؟

چرا از لوازم آرایشی وگان باید استفاده کنیم؟

 منظور از لوازم آرایشی وگان چیست؟

لوازم آرایشی وگان یعنی لوازم آرایشی که در ترکیبات آن هیچگونه مواد اولیه تهیه شده از حیوانات استفاده نشده باشد. در واقع در لوازم آرایشی وگان هیچگونه ترکیبی که مستقیم با غیر مسقیم به سر منشا حیوانی می رسد وجود ندارد.

4 دلیل اساسی استفاده از محصولات آرایشی وگان

  • جلوگیری از آزار و کشتار حیوانات: دفاع از حقوق حیوانات یکی از مهمترین دغدغه های وگان هاست. وگان ها با استفاده از محصولات آرایشی که ترکیبات منشا حیوانی دارند بسیار مخالف هستند.
  • پرهیز از تماس ترکیبات حیوانی با پوست: وگان ها دوست ندارند پوستشان با ترکیباتی که سر منشا حیوانی دارند در تماس باشد.  آنها بر این باور هستند که استفاده از محصولات وگان یا محصولاتی که منشا حیوانی ندارند برای سلامت پوست، به خصوص پوست های حساس به مراتب بهتر می باشد.
  • محافظت از محیط زیست: وگان‌ها علاوه‌بر دغدغه دفاع از حقوق حیوانات برای محافظت از محیط‌زیست هم دل تپنده‌ای دارند. ازاین‌رو اغلب تولیدکنندگان لوازم آرایشی وگان در بسته‌بندی محصولات‌شان هم وگان‌طوری رفتار می‌کنند. بسیاری از محصولات وگان با بسته‌بندی‌های دوست‌دار محیط‌زیست به بازار عرضه می‌شوند تا دیگر از همه‌جهت وگان باشند. 

تفاوت محصولات آرایشی وگان و محصولات آرایشی گیاهی

محصولات وگان با محصولات گیاهی تفاوت دارند. به نوشتار این دو کلمه دقت کنید: وگان (Vegan) و وجترین (vegetarian). تفاوت آنها در این است که محصولات گیاهی فقط حاوی ترکیبات و اجزای بدن حیوانات نیستند اما در آنها از موم، عسل، سفیده تخم‌مرغ (آلبومین)، عناصر موجود در شیر و نظایر آنها استفاده می‌کنند.

درحالی‌که در لوازم آرایشی وگان نه از ترکیبات حیوانی (چه زنده و چه کشته‌شده) و نه از محصولات تولیدی آنها استفاده نمی‌کنند.

وگان بودن برند ایدون مینرالز

برند ایدون مینرالز یک برند سوئدی بوده که تمامی محصولات این برند 100% وگان و بدون تست حیوانی ( کرولتی فری می‌باشد. این برند هیچگونه تستی روی حیوانات ندارد و کاملا ضد حساسیت است. شما می توانید از فروشگاه اینترنتی لوساندو برند ایدون مینرالز را با اطمینان حاصل خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید