ارسال و برگشت کالا

روش های ارسال کالا

ارسال از طرق پست پیشتاز

تمامی ارسال کالا به شهرستان از طریق پست پیشتاز بوده و در ارسال از طریق پست پیشتاز سفارش شما معمولآ بین 2 تا 4 روز کاری به دستتان خواهد رسید. که شماره شناسایی مرسوله شما پس از ارسال در پنل شما درج و توسط وب سایت پست قابل پیگیری خواهد بود.

ارسال از طریق پیک (شهر تهران)

ارسال از طریق پیک در حال حاظر فقط در شهر تهران امکان پذیر می باشد و سفارش های ثبت شده در همان روز و یا روز کاری بعد از آن ارسال خواهند شد.

هزینه های ارسال

هزینه ارسال متناسب با حجم خرید و همچنین روش ارسال انتخاب شده توسط شما متغییر می باشد و در مراحل ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود.

هزینه ارسال سفارش برای خریدهای کمتر از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان در  شهر تهران،  ۴۰,۰۰۰ تومان و هزینه ارسال به سراسر کشور ۴۰,۰۰۰ تومان میباشد.


هزینه ارسال از طریق پیک: هزینه ارسال سفارش برای خریدهای کمتر از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان در  شهر تهران،  ۴۰,۰۰۰ تومان و هزینه ارسال به برای مبالغ خرید بالاتر رایگان می‌باشد.


زمان ارسال کالا چه مدت است؟

سفارشات شما در شهر تهران حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری تحویل داده می‌شود. مشتریان عزیز شهر تهران ، هنگام ثبت سفارش امکان انتخاب دلخواه روز و بازه تحویل سفارش خود، از میان گزینه های موجود را دارند.
تمامی کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی لوساندو با پکینگ خاص ، از انبارهای لوساندو تامین و ارسال می گردد، لذا سفارشات مشتریان گرامی در کنار تضمین اصالت، به صورت سریع قابل ارسال برای سراسر کشور می باشد.
سفارش مشتریان گرامی شهرهای دیگر نیز بسته به فاصله جغرافیایی  بین ۲ تا ۵ روز کاری، پس از ثبت سفارش با پست تیپاکس یا ماهکس تحویل مشتری داده می‌شود.
در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده ، صورت نگیرد.

شرایط مرجوع یا برگشت کالا

به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، بعد از تکمیل خرید و دریافت کالا توسط مشتری به جز شرایط خاص ، تعویض و یا مرجوع سفارشات امکان پذیر نمی‌باشد.
برای کالاهای آرایشی و بهداشتی لازم است مشتریان در حضور مامور تحویل سفارش کالا، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
لوساندو تضمین می کند، کلیه کالای موجود از نظر فیزیکی سالم به دست مشتریان محترم برسد. به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، بعد از تکمیل خرید و دریافت کالا توسط مشتری به جز شرایط خاص ، تعویض و یا مرجوع سفارشات امکان پذیر نمی‌باشد.
از این‌رو توصیه می شود قبل از سفارش محصول، از انتخاب خود از لحاظ رنگ، رایحه، کاربرد و روش مصرف کالا با متخصصین لوساندو ، مشاوره نمایید و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل کنید.

روش های ارسال کالا